Spring naar content

VEILIG BORRELEN MET 1,5 METER AFSTAND!

VERTROUWDE CONCEPTEN IN EEN NIEUW JASJE

Wij organiseren borrels & events op eigen (bedrijfs)terrein. Op het parkeerterrein van het bedrijf? Of wanneer het koud wordt lekker binnen, in de fabriekshal of loods. Op ieder terrein een food festijn! Een unieke ‘streetfood borrel’, inclusief hapjes & drankjes, entertainment en creatieve aankleding & meubilair.

Of we houden het klein, met alleen onze mobiele bar en borrelhapjes! Volledig in de sfeer & stijl van de welbekende foodtruck festivals!

Hier veranderen we helemaal niets aan! Maar we hebben wel onze opzet en werkwijze aangepast om te voldoen aan alle voorschriften die vanuit de overheid worden voorgeschreven.

HET NIEUWE BORRELEN

Wij richten
“het nieuwe borrelen” in aan de hand van vier pijlers:

HYGIëNE MAATREGelen

Kundig personeel

Ruimere opzet

Aangepast meubilair

heading1

Pop-Up Borrel heeft allerlei voorzorgsmaatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat de gasten kunnen genieten van een zorgeloze dag, waarbij de gezondheid voorop staat. Zo plaatsen wij voldoende desinfectiezuilen en/of handpompjes op de tafels, zodat de gasten continue wanneer nodig de handen kunnen reinigen.

Debrasseren wordt zoveel mogelijk beperkt, glazen kunnen na gebruik gedeponeerd worden in daarvoor bestemde bakken en worden vervolgens grondig gewassen. Onze medewerkers raken het glaswerk alleen tijdens het inschenken aan met handschoentjes.

Bij de uitgifte van gerechten worden alle porties per stuk verpakt. Tevens is er geen fysiek contact tussen het personeel van het uitgiftepunt (bijvoorbeeld een foodtruck) en de gast. De gasten kunnen de gerechten van bijvoorbeeld een counter pakken. Uiteraard worden alle gerechten ook volgens de geldende hygiënenormen en -adviezen van het RIVM geproduceerd en bereid.

WASSEN

Was je handen goed en vaak om besmetting te verkomen.

BEDEK

Hoest in een papieren zakdoekje, tissue of je elleboog.

VERMIJD

Vermijd het aanraken van ogen, neus en mond met je handen.

DESINFECTEER

Regelmatig schoonmaken en desinfecteren van oppervlaktes.

STOP

Handen schudden, omhelzen en andere vormen van direct contact.

AFSTAND

Houd te allen tijde 1,5 meter afstand van een ander persoon.

KUNDIG

PERSONEEL

VOORTRAJECT

Graag komen wij in het voortraject langs om de locatie te bekijken. Zo kunnen wij een inschatting maken voor alle benodigdheden en de juiste voorzorgsmaatregelen treffen om het evenement op jouw terrein mogelijk te maken. We bespreken dan zowel onze taken en verantwoordelijkheden voor de dag van het evenement, alsmede die van jou als klant en de gasten.

Ook kun je dan al je (corona-gerelateerde) vragen aan ons stellen.

DAG VAN HET EVENEMENT

Pop-Up Borrel is met voldoende personeel aanwezig om van jouw evenement op een veilige manier een succes te maken. Onze coördinator zorgt in samenspraak met de klant voor een veilige omgeving. Het aanwezige personeel houdt minimaal 1,5-meter afstand tot de gasten en de contactmomenten worden zo veel mogelijk beperkt. Onvermijdelijke contactmomenten, bijvoorbeeld een drankje bestellen bij de bar, gebeurt achter plexiglas en wordt aangereikt met handschoentjes.

Group 222

RUIMERE OPZET

Het evenement valt of staat met voldoende ruimte voor onze opzet en de gasten. Er bestaat helaas geen “standaard” plattegrond met daarbij het benodigde aantal vierkante meters, omdat ieder evenement qua invulling maatwerk is. Tevens is het ene (bedrijven)terrein het andere niet. Wij komen graag langs om het beoogde terrein te bekijken en zo gezamenlijk tot de beste opzet te komen. Op de dag van het evenement plaatsen wij het meubilair op voldoende afstand van elkaar, zodat er voldoende bewegingsruimte overblijft voor de gasten.

AANGEPAST MEUBILAIR

Al ons huidige meubilair is de afgelopen weken aangepast om te voldoen aan de 1,5 meter-norm. Uiteraard willen wij niet dat deze aanpassingen ten koste gaan van de sfeer tijdens de borrel. Vandaar dat wij plexiglas zo veel mogelijk vermijden, bijvoorbeeld door grotere tafelbladen op de statafels, waardoor ook voldoende afstand tot elkaar kan worden gehouden. Ook plaatsen wij per borrel meer meubilair zodat de gasten zich kunnen verspreiden

over het terrein. Zo kunnen alle gasten op een veilige manier een borrel met elkaar drinken. Naast de aanpassingen aan het huidige meubilair, hebben wij ook geïnvesteerd in nieuwe items, zoals buitenvloerkleden met een diameter van 1,8 meter en mooie planten. Zo kunnen wij de gasten op een sfeervolle manier wijzen op het bewaren van voldoende afstand.

eventplatform

De invulling van “het nieuwe borrelen” is gebaseerd op het “protocol voor zakelijke bijeenkomsten”.

Dit protocol is opgesteld door Het Eventplatform, een overkoepelend overlegplatform van branche- en vakorganisaties in de evenementenbranche. Het is beoogd als algemeen kader voor het veilig organiseren

en bezoeken van zakelijke bijeenkomsten en bevat daarom richtlijnen voor opdrachtgevers / organisatoren, accommodaties, toeleveranciers en bezoekers van zakelijke bijeenkomsten.

Ben je enthousiast en wil je een event organiseren? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VEELGESTELDE VRAGEN

NEEM CONTACT OP

Mijn offerte
Je offerte is leeg

Je hebt nog geen keuze gemaakt